ماه های تولد

 فروردین:واقع بین. آرمانگرا.مصمم .باانرژی .جنگجویان خوبی هستند .سیاستمدار خوبی نیستند ولی رهبرگروهی خوبی هستند. درتجارت وخلاقیت هنری موفق هستند. مبتکرند. مددکارند .دست ودل بازند .درقول دادن صادقانه برخورد میکنند وحقه باز نیستند.علاقه مندبه تعریف وتمجید دیگرانند ودر برابر خشم مانند ترقه ی بی صدا می آیند.بی صبر وبی تحمل.شهامت ومتکی به نفس.احساساتی ودر دوستی وفادارند.در مقابل شخصیت های قوی تر ایستادگی کرده.پیروی واطاعت نمی کنند.  

اردیبهشت:خونسردند ودیر عصبانی میشوند.توانایی جسمانی بالایی دارند.خود رایء بوده.با اشتها هستند.مزاجی گرم وخاکی دارند.بازیگوشند.کینه دوز نیستند ولی سمج سنی مهربان و باوفا هستند.مهمان نوازی و شکیبایی جزییء ازطبیعت او می باشند.شخصیتی قوی دارند.در تصمیم گیری راسخ.شجاع ومقاوم به ندرت بیمار میشوند ودر معالجه دستورات پزشک بی اعتنا هستند(به علت بدبینی).نظرات معقول و در راه خوشبختی گام برمی دارند

خرداد:چابکند.شنونده ی خوبی هستند.زود جوش.دلسوز.کنجکاو.انعطاف پذیر و سیاستمدار خوبی هستند.کم حوصله اند.شوخ طبع وزرنگ میباشند.از تنهایی بیزارند.شخصیت دوگانه.هوشیارند ومتحرکند.سریع فکر.فعاللیت ذهنی فراوان دارند.  

  تیر:دارای قلب لطیف ومهربان وحساس ومعدن اسرار هستند.بخشنده و وفادار وسنی بوده ودقیق هستند.علاقه مند به گل وگلکاری و مودب می باشند.معمولا رویایی .غرق تخیلات .خوی و خلق آنان دستخوش احساسات متغیر می باشد.عادتا ساکت آرام گاهی طبع بزله گو هستند.

مرداد:صفات روحی وجسمی آنان همانند شیری است که لبخندی زیبا ومحصور کننده دارند ومغرور .بشاش.بازیگوش.قلب خود پرست.شخصیتی پیچیده وصمیمی.مصمم.برتری جو.حالت آمرانه و بردبار.باوقار.منظم.حرکت وسخنانش سنجیده وبا حرکات مبتکرانه.گاهی نرم وظاهری آرام .بامتانت ودر دوستی وفادار .در دشمن منصف وقدرتمند.خلاق. مبتکر.سخاوتمند.فوق العاده زیرک ودر بی احترامی خشمگین هستند.

شهریور:قابل اعتماد وصادق.جذاب.دارای اعصابی آرام می باشند و علاقه مند به وقت شناسی.آینده نگر.صرفه جو بوده واز تنبلی.نادانی وکثافت بیذارند .در عشق وزندگانی دنبال کیفیت ارزشمند.پاکدامن درون گرا.باهوش وثابت قدم.تحلیل گر.مشکل پسند و وفا دارند.از اجتماع کناره گیر وباور به اطاعت از سرنوشت دارند. 

 مهر:شیفته ی مردم اند ولی از اجتماعات بزرگ بیزارند.از کبوتران صلح میانجی ودیگران را آشتی دهنده مهربان ودوست داشتنی هستند.فوق العاده باهوش وشدیدا ساده لوح و زودباورند.ولی شنونده های خوبی هستند.گاهی لجباز و اغلب از سلامتی جسمی و روحی برخوردارند.تصمیم گیری فوری نمیکنند.لبخندی گرم وصمیمی برلب دارند.در مسائل شغلی صادق هستند و دقت بسیار کمی ازخودشان نشان میدهند.شیفته ی کتاب هستند. 

آبان:مغرور.دارای جسمی قوی.سرسخت.ظاهری تودار.آرام ومتین.هوشیار وخونسرد.با اتکا به نفس.دارای علاقه ی شدید به روبط خانوادگی.لبخندهایشان نادر اما حقیقی.هرگز دروغ نمی گویند.نسبت به دیگران بیش از اندازه ازخود گذشته هستند.هدیه یامهربانی دوستان را به دل می سپارند وهمواره در صدد جبران آن هستند.فردی صادق.جذاب.بااحساساتی ورمانتیک. 


آذر:پر شانس‌ترین فرد ، ساده و بی آلایش ، عاشق تعلیم و تربیت ، سازش‌کار ، با هوش و با نشاط ، اهل دین و مذهب و معنویّات ، کنجکاو ، خوش قلب ، دوست داشتنی ، علاقه‌مند به مسافرت و گردش ، اجتماعی و خوش مشرب ، اهل تجربه ، سخاوتمند ، با ذوق ، چالاک ، یک دفعه حرف شیرین می پراند ، انعطاف پذیر ، فراموشکار ، اهل عدالت ، مشتاق و پر انرژی ، زود خسته می شود

علاقه‌مند به معاشرت و دوست یابی ، مرتّب کار عوض می کند ، عاشق تنوّع ، شاد و خندان ، با شهامت ، پاک و معصوم ، دعوائی و زودرنج ، اهل فرار از مسئولیّت ، خوش ذات ، صادق ، کم دقّت ، خوش بین ، منطقی ، مهمان دوست ، ولخرج ، رک گو ، اهل سؤال و جواب ، دمدمی مزاج ، برای دوست هر کاری می کند ، عاشق شهرت و افتخار ، خونگرم ، با معلومات ، سریع الانتقال و باهوش ، خوش گذران ، چیز فهم ، مشتاق بیان حقایق

دی:قوی.عمل گرا.منضبط.قابل اعتماد و موءدب بوده وسخت کار میکنند.خواهان کامیابی هستند.اقتدا وسنت گرایی را گرامی میدارند.با دیگران سازگارند.یاد از خود گذشته میکنند وبرای شکست هایشان افسوس نمی خورند.در کار دیگران مداخله نکرده و سرشان به کار خودشان گرم است.در انجام وظیفه و قبول مسئولیت انعطاف پذیرند.طبیعت ارام و معتدل دارند

بهمن:طبیعت آرام و مهربان دارند.علاقه مند به ورزش و سیاست هستند.نگاههای آنان سحرآمیز بامزه.لجباز.مبتکر و سیاستمدار. دلسوز و کم رو هستند وسمبل نبوغ شناخته میشوند.نظر خود را تحمیل نمی کنند واز دروغ وتقلب بیزارند واز قرض گرفتن امتناع میکنند.آرمانگرا بوده وفلز آن ها اورانیوم است.سیاره ی اورانوس سمبل این ماه است.  

اسفند:به هنر و محیط های آرام علاقه مندبوده.به مقام وثروت ارزش قائل نیستند و رفتار گیرا و طبیعت خوشایندی دارند.علاقه مند به نوشیدن چای و آب هستند.از رقابت خوششان نمی آید.طبیعت آنها مجموعه ای از تمام برجهاست.در نتیجه قضاوتی عادلانه دارند.شوخ طبع و همدرد و سنی.علاقه مند به رفع مشکلات دیگران هستند و فلز آنها بازتابی از فلز های مصنوعی است.سیاره ی نپتون سمبل این ماه است.

نظرات 16 + ارسال نظر
مهدیس پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:43 ب.ظ http://www.mahdisakbarzadeh.blogfa.com

وبلاگت خیلی قشنگه عزیزم
تو خودت متولد چه ماهی هستی؟
از این به بعد حتما اگه وقت کردم بهت سر می زنم
فعلا خداحافظ

سلام عزیزم.من متولد مهرم.تو متولد کدوم ماهی؟منتظرتم.بازم سربزن.

مینا جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:54 ب.ظ http://valibaliha.blogfa.com

دخترخاله ی انیستین سمپاد؟
نه وبت بدم نیست!
پیشرفت میکنی!

آره دیگه.من دخترخالشم.مرسی.ولی گفتم که فقط چند روزه که وب زدم!!

انیشتین سمپاد شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:58 ق.ظ http://www.sage.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
میگما سما خانم شما خیال آپ ندارید ؟
احیانا وبلاگ مطلب جدید نمی خواد ؟
بابا چرا سگرمه هات تو همه ؟ بی خی خی
یعنی بی خیال
حالا پاشو یه نظر بده بعدش قبل از این که نمایش بدم حذفش می کنم بگو چت بود این چند روز ؟
این ها هم تو در هفته گذشته ای :



خب دیگه خداحافظ

ای بابا.تو پیشنهاد بده چشم من مینویسم.در ضمن من همین آلان برگشتم.شهرستان بودیم.فهمیدی کجا رو میگم؟راستی این آخری رو نگرفتم.یعنی چی چت بود؟ فعلا بای منتظرم

مهدیس شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 ب.ظ http://www.mahdisakbarzadeh.blogfa.com

سلام عزیزم من یه نظر دیگم برات گذاشتم نمی دونم اومده یا نه
لطف کردی به وبلاگ منم اومدی
حتما بازم بهت سر می زنم
تو هم اگه فرصت کردی به من سر بزن
ممنون

سلام عزیزم.آره نظراتت اومده ولی چون رفته بودم مسافرت یه کم دیر تایید شد.ببخشید.خواهش میکنم بابا وظیفه بود بازم سر میزنم.تو هم بیا.راستی میتونم بدونم تو چند سالته؟

مهدیس شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ب.ظ http://www.mahdisakbarzadeh.blogfa.com

من متولد ۱۶ بهمن ۱۳۷۲ هستم اگه تو پروفایل وبلاگم بری می بینی عزیزم
خب مسافرت بهت خوش گذشت؟
تو چندسالته؟
راستی منظورت چی بود که اسم کامل وبلاگم بدم؟

عزیزم مسافرت خیلی آن چنانی نبود.شهرستان رفته بودیم.برای دیدن مامان بزرگام.من میرم دوم راهنمایی. من متولد 11 مهر 1377 هستم.منظورم از آدرس کامل وبت رو بنویس.مثل مال من که www.ghooyesefid.blogsky.com هست.فهمیدی عزیزم؟

نفیسه یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ق.ظ http://Amoo-behtarin.blogfa.com

سلام مرسی بهم سر زدی
وبلاگم از نظر شما خوشجیله؟
خب خودمم میدونستم
لطف داری
وبت خوبه

خواهش میکنم عسیسم وظیفه بود.وبت از نظر من خیییلی خوشمله.مرسی.البته بازم مطالب جدید میذارم.بهت که گفتم من فقط چند روزه که وب زدم.بازم بیا.

آنیتا یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ق.ظ http://anita-hastam.blogfa.com

نگرفتم.مرسی اومدی

مهدیس یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.mahdisakbarzadeh.blogfa.com

خب من که آدرس کاملمو نوشتم عزیزم
پیش منم بیا

آره عزیزم دیدم. حتما میام.اصلا... همین الان اومدم.راستی با همون اسم مهدیس بلینکمت؟

اسما یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:45 ب.ظ http://amoo-asma.blogfa.com

سلام سما جون یک دنیا ممنون که بهم سر زدید خیلی خوش حالم کردید

سلام اسما جونم.خواهش میکنم.تو هم منو خوشحال کردی که اومدی.حتما سر میزنم. بازم بیا

نفیسه یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ب.ظ http://Amoo-behtarin.blogfa.com

سلام عزیزم
نمیدونم اگه که میخوای منو بلینکی...
بلینک.......مسئله ای نیست

باشه عزیزم لینک شدی.

[ بدون نام ] یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ب.ظ

_____________ @__@@_____@
____________ @@_@__@_____@
___________ @@@_____@@___@@@@@
__________ @@@@______@@_@____@@
_________ @@@@_______@@______@_@
_________ @@@@_______@@______@_@
_________ @@@@_______@_______@
_________ @@@@@_____@_______@
__________ @@@@@____@______@
___________ @@@@@@@______@
__@@@_________ @@@@@_@
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____
_____________@@_@_____
______________@@_____
______________@____

انیشتین سمپاد دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:33 ق.ظ http://www.sage.blogsky.com

سلام علیکم خوب هستی چه عجب عین آدم نشستی
شعر رو رفتی خودم برات سرودمش خوجله ؟
جرات داری چیزی بگو تا خودمت در جا بکشمت
دنیا رفت تابستان رفت
و ما همچنان باقی موندیم تا تو رو سر کار بذاریم و بعدش بزنیم زیر خنده
الان حال دارم نی دونم چرا ؟
آها یادم افتاد استادم امروز تشویقم کرد
چه ربطی داشت ؟
فک کنم زیاد شد هی نگا میکنم ولی هی می فهمم خیلی زیاد شده وای بازم هی می نویسم
فقط اومدم بگم حال کردی دادا اینم از ماه ها امر دیگه ؟
هوووووووووووووووی مگه من نوکرتم
شوخی کردم بابا اینهو این گریه نکن
فقط یه نکته باریک این ماه ها از اول ماه آذرو نداشت
دیگه این که فعال شدی
در مورد مطلب وبتم من میگم بشین اختلاف دو چیزو به صورت طنز بنویس
دیگه داری پررو میشی ها ؟
ناراحت نشو شوخی کردم
کاری داشتی یه نوا بده مثل صوت زدن و.......
بای بای
راستی قبل خواب شیرتو یادت نره بخوری ها

چی چی میگی واسه خودت؟خوبی؟ قرصاتو خوردی؟آره صدای زدنتو شنیدم تو تلفن.مبارکه.از کی تاحالا دختر خاله ی ما هنرمند شده؟ توی وبتم یه چیزایی گفته بودی.نکنه واقعا از دستم ناراحتی؟خب از این به بعد اگه برام مشکلی پیش اومد بت نمیگم.حالا یه چاره ای پیدا میکنم دیگه.فک کردم دختر خالمی و می تونم روت حساب کنم.راجع به ماهها هم یه دنیییییییییییییییییییییییییییا ممنون.واقعا زحمت کشیدی.بابت زحمتای قبلیمم معذرت.

انیشتین سمپاد چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:57 ب.ظ http://www.sage.blogsky.com

بابا نی نی شوخی کردم
آشتی ؟

چیو شوخی کردی؟عزیزم من که باهات قهر نبودم حالا آشتی کنم.آدم که با دخترخاله ی گلی مثل تو قهر نمیشه

مهرداد پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:50 ب.ظ

سلام سما جون. وبت خیلی خوبه ولی چرا مطالب جدیدی اپ نمیکنی.

سلام آقا مهرداد.من به زودی بیوگرافی شاهرخ استخری رو که آماده کردم به درخواست دوستای عزیزم توی وبلاگ قرار میدم.

مهرداد پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:33 ب.ظ

سلام سما جون میتونم سنتونو بدونم.

سلام.کنار بخش نظرات قسمتی که نوشته سما هست که؟.۱۲ سالمه

احسان شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:48 ق.ظ

سلام ببخشید مزاحم شدم....من شانسی وارد این وب شدم....... چیزی که برام جالبه...مطالب این وب نیست....... avatar هستش......البته عذر می خوام.

در مورد نحوه تعیین اوتار برام کمی توضیح بدین ...همین جا میام می خونمش.........ممنون میشم.

اها درمورد راهنمایی..نه متاسفانه من خیلی تلاش کردم...اما نه ایمیل .....و ps قبول نمی کرد... .

ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

موفق باشید.

سلام آقا احسان.توی تنظیمات نظرات بخشی هست به اسم نمایش آواتار.اگه روی نمایش کلیک کنید آوواتار فعال میشه.ولی اونی که گفتین ایمیلps قبول نمیکرد رو نفهمیدم.منظورتون چیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد