بازیگران 30 نما و تلویزیون

سلاااااااااااااااااااااام.امروز یه بخش نظرسنجی گذاشتم که می خوام نظر شما رو هم بدونم.  از اونجایی که من به بازیگری علاقه ی خیییییییییییلی زیادی دارم٬خواستم نظر شما رو هم بدونم که دوست دارین این جا درباره ی کدوم بازیگر سینما و تلویزیون براتون بنویسم. یا...یامثلا بازیگران مورد علاقتون...منتظر نظرای قشنگتونم.فعلااااااااااااااا

نظرات 8 + ارسال نظر
reza سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ق.ظ http://rap-pic.com

هر کی وی پی ان آمریکا نامحدود 1 ماه میخواد تو سایت عضو بشه

و بگیره بخش وی پی ان رایگان فقط برای اعضا قابل مشاهده هست

وی پی ان یک کانکشن هست که یوسر پسوورد که تو سایت ما هست میزاری توش

دیگه هیچ سایتی واستون فیلتر نیست و دنیای اینترنت مجازی را بدون فیلتر تجربه کنید

[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]

راستی هر شب سایعت 11 بین عضو های سایت قرعه کشی میشه

جوایز 4 تا کارت شارژ 5 هزاری ایرانسل و همراه اول

[تعجب][تعجب][تعجب][تعجب][تعجب]

تا اعضا کمن بیا کارت شارژ بگیر

اسپانسر سایت ما جریکو 2010 میباشد بزرگترین ارئه دهنده تی شرت در دبی


همه وی پی ان رو میفروشن ما واسه اعضا سایت گذاشتیم

راستی هیچ هزینه واسه شما نداره و شما وقتی با وی پی ان وصل میشید

انگار شما زا آمریکا وصل شدید و هیچ کس شما رو نمیتواند رد یابی

یا هک کنید رایگان رایگان

[قلب][قلب][تعجب][تعجب][تعجب][قلب][گل][خجالت][بوسه][نیشخند]

مهدیس سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 ق.ظ http://www.mahdisakbarzadeh.blogfa.com

خانمی
آپم
آپم
آپم
.
.
.

.

بازیگرم هر کی خودت دوست داری خودت بیشتر در نظر داری کیو بذاری؟؟؟؟

تا ۳ بشمر.اومدممممممممممممممممممممممم.فرقی نمیکنه.هر کی رو شما بگین.بازیگر مورد علاقه ی تو کیه؟

نفیسه سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ب.ظ http://Amoo-behtarin.blogfa.com

سلاممممممممممممممم
آجی جون برا آپ هات خبر کن همه رو
یه کمی هم برو وبلاگ ها رو ببین و نظر بده تا بیان و باهات دوست بشن
بازیگر مورد علاقه ی من : سهند جاهدی
آقای شاهرخ استخری هم خوبن
ولی خب ما همه ی اطلاعات رو داریم
مثلا چی راجع بهشون مینویسی؟

سالاااااااااام.برای این آخرین آپم که خبر دادم:آپم.منم وب های زیادی رفتم و نظر دادم. مثلا تو کدوم وب ها میری؟ منم همونطور که گفتم چون به بازیگری خیلی علاقه دارم خیلی بیشتر اطلاعات بازیگرا رو می دونم.هر چی که شما نمی دونین رو مینویسم دیگه.

نفیسه سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:33 ب.ظ http://Amoo-behtarin.blogfa.com

راجع به درباره ی وبلاگ:
برو توی تنظیمات وبت
اونجا یه کادر خالی هست که نوشته باید توش راجع به خودت بنویسی.....مثلا وب من هم داره
سمت چپ همون اول زیر عکس عمو جووووووووووونم
متوجه شدی؟

آره.مال منم داره ولی مثل مال تو اونجا نیست.مال من کنار بخش نظرات نوشته:قوی سفید.اگه روی اون کلیک کنی اطلاعات رو میاره.مرسی از راهنمایت عزیزم

نفیسه سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:02 ب.ظ http://Amoo-behtarin.blogfa.com

فهمیدم گلم
وای اصلا حواسم نبود که شما از بلاگفا استفاده نکردیببخشیدا

ای بابا این حرفا چیه؟

مهسا سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:32 ب.ظ http://www.amooieasemuni.persianblog.ir

سلام.خوشحالم با وبت آشنا شدم.
به بازیگر خاصی علاقه ندارم.ولی در مورد اونی بنویس که هم تو تحصیل موفق بوده هم تو بازیگری.مثل پوریاپورسرخ.
موفق باشی

سلام عزیزم.منم همینطور.چشم.ممنون از پیشنهادتت.بازم بیا

انیشتین سمپاد سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:33 ب.ظ http://www.sage.blogsky.com

سلام
سما میگم من تا ساعت ۶ بیدارم و تا ساعت ۳و ۴ خواب
ok ؟
خب می گم راجب اما واتسون بنویس
راستی یه نصیحت به من علامت فحش نده که فحشت میکنم ها
خب یه نصیحت دیگه اگه می خوای مطلبی که میذاری همه بخونن باید یکم کوتاه باشه من خودم دیدم بعضی ها تونظات کلی قربون صدقه هم میرن ولی مطلب طذف رو اصلا نمی خونن
راستی امکانش هست که تابستون نیایم اونجا یعنی احتمالش 50 به 50 هستش
آخه قراره 26 شهریور بریم مسابقات اصفهان
انقده دلم تنگ شده

خب دیگه وقتت رو نگیرم
فعلا مشتی

سلام باشه.ولی یه نصیحت:این برنامه ای که واسه خودت گذاشتی اصلا خوب نیستا؟!!خوددانی بخاطر خودت گفتم.ناراحت نشیا؟ آره فکر خوبیه.حالا که این طوری شد هی بهت فوش میدم.آره میدونم ولی خب مطلب کوتاه کمه.نمیشه که بیوگرافی رو mp3 کرد که!!حق با توء.عزیزم منم دلم برات تنگ شده ولی سعی خودتو بکن دیگه.میدونی چند وقته همدیگرو ندیدیم؟مثلا دخترخاله ایما باشه؟همه ی دوستام هر روز پیش دختر خالشونن. راستی صبح مامانت درباره ی این موضوع یه چیزی به مامانم گفته بود.همون که بیایید از این جا بری...هر وقت مشخص شد منو بی خبر نذاریا؟ راستی یه سئوال دیگه.درباره ی عکس گذاشتن توی وب.اگه بلدی فردا ۵ یا۶ بت زنگ میزنم بگی.می تونی؟کاری نداری؟

مهدیس سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ب.ظ http://www.mahdisakbarzadeh.blogfa.com

من این طوری نیستم که کاملا از یه بازیگر خوشم بیاد
بیشتر این نقش هاست که منو مجذوب می کنند که ایفاگرشون می تونه هر بازیگری باشه
اما در کل برام سطح خانواده و تحصیلات یک بازیگر خیلی اهمیت داره و یکی از ملاک های مهم برای اینه که مثلا از یه بازیگر بیشتر خوشم بیاد

آره درسته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد