اس ام اس های ضدحال

   نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر... و می دانی که کویر بدون باران زنده است... پس برو بمیر

----------------------------  ----------------------------

   یه توپ دارم قلقلیه ....... موهای سرم فرفریه ..... مسیج جدید نداشتم سرت کلاه گذاشتم

----------------------------  ----------------------------

   گلهای خوشبوی دنیارو هم به پات بریزم بازم کمه چون پاهات خیلی بو میده

----------------------------  ----------------------------

    دوست دارم یه سنگ بردارم و روی اون بنویسم:دلم برات تنگ شده و اونو محکم بکوبونم توی سرت تا بفهمی که فراموش کردن من چقدر سخت و دردناکه

----------------------------  ----------------------------

   می دونی چرا دوست دارم با تو برم ماهی گیری چون هیچ کس مثل تو کرم نداره

----------------------------  ----------------------------

   میدونی اگه یه اسب با یه سمور ازدواج کنه بچشون چی میشه؟ . . . . من چمیدونم.مگه من گفتم عروسی کنن؟مگه من گفتم بچه دار شن؟

----------------------------  ----------------------------

   یک گل خوشگل پشت ویترین گل فروشی دیدم!!! خواستم برات بخرمش. به فروشنده گفتم :اون گل چند؟ گفت:اون گل نیست........آینه ست

----------------------------  ----------------------------

   می خواستم شمع باشم تا آخر عمر برات بسوزم... ولی نامرد ادیسون برق رو اختراع کرد

----------------------------  ----------------------------

   چند وقته دلم هوس تاب بازی کرده. اجازه می دی بیام تو ذهنت؟ آخه شنیدم مخت تاب داره

----------------------------  ----------------------------

   معادله جالب: از سن خودت 20 سال کم کن. باقیمانده رو با 7 جمع کن. اگه عدد زوج بود با 1 جمع و اگه فرد بود از یک کم کن. اگه رنگ تیره رو دوس داری ضرب در 3 کن و اگه رنگ روشن رو دوس داری ضربدر 3.5 کن. نتیجه نهایی رو ول کن. حال خودت چطوره؟

----------------------------  ----------------------------

   اسمت را روی کاه نوشتم خراب شد اسمت را روی شمع نوشتم آب شد اسمت را روی قلبم نوشتم شکست ........بروبابا توهم با این اسمت

---------------------------- ----------------------------

   از خـدا یـه گل خواسـتــم،اون بـه مـن یـه بـاغ داد من از خدا یه درخت خواستم،اون به من یه جنگل داد میترسم از خدا تو رو بخوام بهم یک گله گوساله بده

----------------------------  ----------------------------

   من سر راه تو دامی از عشق پهن کردم ولی تو به سرعت از کنار آن رد شدی و گفتی:میگ میگ

   از من بپرسند بهترین، زیباترین، شجاع ترین، محبوب ترین، داناترین، عاقل ترین ادم کیه ؟ انگشتمو به طرفت تو دراز می کنم و می گم این نمی تونه باشه             
 چطور بود؟
نظرات 10 + ارسال نظر
شهاب یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:23 ق.ظ http://www.far30tak.blogveb.com

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبا و پر محتوایی داری در صورت تمایل برای تبادل لینک من رو با نام جدیدترین وبلاگ مرجع ایرانیان لینک کن بعد بهم بگو که با چه اسمی لینکت کنم.منتظرتماااا

سلام مرسی.من لینکتون کردم.شما هم منو با اسم قوی سفید لینک کنین.مرسی

مهشید یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:48 ق.ظ

سلام ابجی جونم مر30سرزدی وخبرم کردی ههههههه هههههه چه اس های باحال ضدحالی کلی حال کردم دمت گرم خواهر جونم

سلام آجی.وظیفه ام بود.مرسی.بازم بیا.چون به زودی بیوگرافی شاهرخ استخری رو میذارم.

زهرا ناظمی یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ق.ظ http://www.poorangzahra.blogfa.com

سلام عزیزم
گلم اسم من پرنیان نیست. اسم وبلاگم هست..
ممنون که بهم سر زدی..
خیلی خوشحالم کردی..
شاد باشی
التماس دعا

سلام گلم.ببخشید اگه اشتباهی شده.به بزرگی خودت ببخش.خواهش میکنم. مرسی.بازم بیا

مهدیس یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ق.ظ http://www.mahdisakbarzadeh.blogfa.com

خییییییییییییییییییییییلی قشنگ بود
ضد حال ضد حال

خواهش میکنم عزیزم.قابلتو نداشت

نفیسه یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ب.ظ http://Amoo-behtarin.blogfa.com

سلام آجی عالی بود
آجی مرسی خبرم کردی
آجی خواهش میکنم بابت وبلاگ سهند کاری نکردم خواشتم دوستان در جریان باشن
خب خوشحالم که خوشحال شدی با شنیدن خبر وب سهند

سلام آجی جونم.خواهش میکنم.مرسی

نگار یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ب.ظ http://gooye-zarin.blogfa.com

خیلی قشنگ بود.
منم می خام امروز آپ کنم.

خواهش میکنم.امرزو حتما میام

الا یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ب.ظ http://www.ala12.blogfa.com

سلام آجی جون
مر۳۰ خبرم کردی عزیزم
خیلی باحال بودن
موفق باشی
راستی لینکت کردم

سلام آجی مهربونم.خواهش میکنم.خوشحالم که خوشت اومد.بابت لینکت هم یه دنیاااااااااااا ممنون

نفیسه یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:32 ب.ظ http://Amoo-behtarin.blogfa.com

سلام عزیزم خب خوش به حالته پس
جواب همه رو میده
صبر کن ببینم درست فهمیدم؟کیو میگی؟

سلام.آره میده.ولی خیلی خشک.آره درست فهمیدی.همون که دیروز خیلی خوشحالم کرد

مهرداد یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:06 ب.ظ

سلام سما خانوم باحال بودن من که خیلی ازشون استفاده کردم. موفق باشید.

سلام.یعنی چی استفاده کردین؟خواهش میکنم

مهرداد دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 ق.ظ

یعنی چی نداره که!!!

بله؟نفهمیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد