فرشته کوچولو

روزی دکتری در مطبش نشسته بود که دختری تقریبا 4_5 ساله

وارد شد و گفت: آقای دکتر کمک کنید ، مادرم داره میمیره!!!

دکتر گفت: دختر جون من نمی تونم برای معاینه به خانه ی کسی بروم.

دختر اشک از چشمانش جاری شد و گفت: مادرم مریضه من نمی تونم اون و به این جا بیارم.

اگه نیاین میمیره.

دکتر دلش به حال دخترک سوخت و گفت: باشه به همراهت میایم.

دخترک دکتر را به خانه یشان برد.

دکتر به بالای سر مادر دخترک رفت و او را درمان کرد.

در آخر مادر دختر گفت: دستتون درد نکنه،اگه شما نبودید من مرده بودم.

دکتر گفت: شما باید از دختر کوچولوتون تشکر کنید منو به خانه یتان آورد.

مادر دخترک گفت: آقای دکتر من دخترم موقعی که سالش بوده مرده.

اون زنده نیست.

اونم عکسش.


دکتر به عکس دخترک نگاه کرد و دید اون دختر یک فرشته بوده.
نظرات 33 + ارسال نظر
ساسان م یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ب.ظ http://5071.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
ممنون میشم نظرتو در مورد وبلاگم بدونم. چطوری می تونم با خواننده های وبلاگم (خاص و عام) بهتر ارتباط برقرار کنم؟

سلام.چشم میام.نمیدونم.چرا از من میپرسید؟

جواد یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ب.ظ http://www.fadi.ir

ما بین خودی غیر خودی جنگ شده
انگار که قلب آدم از سنگ شده
خیلی دلمان گرفته از دوریتان
آقا دلمان برایتان تنگ شده

با آرزوی موفقیت برای دیدن جالب ترین مطالب یک کلیک کنید

مرسی

سمیر یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ب.ظ http://ssevgilim.tk

جالب بود

واقعا؟مرسی.خوشحالم خوشتون اومده

مهدیس یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ب.ظ http://www.mahdisakbarzadeh.blogfa.com

خیلی قشنگ بود فرشته کوچولوی من
خیلی خیلی زیبا بود
ممنون به خاطر این آپ زیبا
موفق باشی

سلام عزیزم.خواهش میکنم.مرسسسسسسسسسی گلم

parna دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 ق.ظ

سلام سما جون خیلی قشنگ بود.دوست دارم.باااااااااااای

سلام عزیزم.قابلتو نداشت گلم.بااااااااااااااااااای

پگاه دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ق.ظ http://www.doostema.blogfa.com

سلام سما جون مطلب بسیار زیبایی بود عزیزم
راستی اسم من پگاهه اشتباهی نوشتی نگار (در قسمت لینک ها)ممنون میشم درستش کنی
بای بای

سلام پگاه جون.مر30.راس میگی؟تو رو خدا ببخشید.منو میبخشی؟همین الان میرم و درستش میکنم

پگاه دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ق.ظ http://www.doostema.blogfa.com

موقعی که این نامه را دریافت می کنید کسی راکه دوست دارید ببوسیدومنتظریک معجزه باشید.

این نامه برای خوش شانسی شمافرستاده شده است نسخه اصلی درکشورانگلستان می باشد.این نامه9باردردنیاچرخیده است شانس برای شمافرستاده شده است ظرف مدت 4روزپس از دریافت این نامه اخبارخوشی را دریافت خواهیدنمود به شرط آنکه شماهم به نوبه خود آن رابرای دیگران ارسال نمایید.این شوخی نیست باارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد پول نفرستیدکپی ها رابرای اشخاص بفرستید که فکرمیکنیدبه شانس احتیاج دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه راظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود.

یک افسر آر.آ.پی.هفتاد هزاردلاردریافت نمود.جرلبرن ده هزار دلار دریافت نمود ولی چون این زنجیرراشکست آن را ازدست داد. درهمین حال درفیلیپین جین ولنز به دلیل اینکه این نامه رابه جریان نینداخت6روزپس ازدریافت آن همسرش راازدست داداگرچه قبل از مرگ همسرش775هزاردلاردریافت نموده بود.حتماُ20 کپی بفرستیدو ببینیدکه ظرف مدت 4روزچه اتفاقی می افتد. این زنجیره از ونزوئلا شروع شدواین نامه ازبانرک آنتولی پیگیری وبه میلیونری در آمریکای جنوبی نوشته است. ازآنجاکه این کپی باید در سراسرجهان بگرددشماباید20کپی تهیه نموده وبرای دوستان وهمکارانتان بفرستیدپس از چند روزشمایک سورپریزدریافت خواهیدنموداین یک حقیقت است حتی اگرشمایک شخص خرافاتی نباشید
اینو یکی بهم داده گفت به 20 نفر بدم

سلام پگاه جوووونم.این نامه برای تو شانس داشته؟ باشه منم به ۲۰نفر میدم

نفیسه دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ب.ظ http://Amoo-behtarin.blogfa.com

سلام آجی جونمای کلک همون که دیروز خوشحالت کرد؟؟؟؟؟؟؟
نظرات منو بیشترشو خودش جواب میده

سلام نفیسه جووووووونم.آره دیگه همون.مال منم خودش جواب داد ولی خب۲ بار گذاشتم.

نرگس دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:31 ب.ظ http://www.narges-1370.blogfa.com

سلام عزیزم

من تازه امروز اومدم نت

خوشحال میشم باهات دوست بشم عزیزم

سلااااااااااااااااام گلم. خیییییییییییییییییییییییییییلی خوشحال شدم اومدی.مرسیییییییییییییییییییییییی .منم خییییییییییییلی خوشحال میشم باهات دوست بشم عزیزم.بازم بیا

احسان دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:11 ب.ظ

داستان کوتاهی بود.........اما تاثیر گذار.

خیلی قشنگ بود.... .

افرین.

مرسی.

احسان دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:14 ب.ظ

راستی این اهنگ وبتون خیلیقشنگه.....واقعا می گم.

من این اهنگ می تونم با ارگ بزنمش..... .

البته الان کاملش تو وب شما شنفتم.... .

این جا خبری از مطالب علمی نیست..... .

مرسی لطف دارین.نمیدونم.شاید در آینده.چطور؟به مطالب علمی علاقه دارین؟

سفیدبرفی دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:32 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااام سما جونم
خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حدس بزن من کیم


آشنام

سلام.اسمت خییییییییییلی آشناس ولی یادم نمیاد خودت بگو

میم(مژگان) سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ق.ظ

سلام دوست عزیز.وبلاگ خیلی قشنگ و جالبی داری.ممنون به وب من سر زدی.خیلی خوشحالم کردی.موفق و شاد باشی عزیزم

سلام مرسی.لطف داری.خواهش میکنم.مرسی.شمام همینطور

صبا سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ق.ظ

سلام سما جون ببخشید چند روزی مسافرت بودیم در ضمن داستانت خیلیییییییییی قشنگ بود به امید دیدار البته از نزدیک

سلام صبا جووووووووووون.مرسییییییی.همچنین

مهدیس سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ق.ظ http://www.mahdisakbarzadeh.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی؟
خوش می گذره؟

یک بار دیگم می گم خیلی مطلبت قشنگ بود

سلام مهدیس جوووووونم.آره.مرسیییییییییییییییی

آنیتا سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام دوست عزیز.
وبلاگتون حرف نداره..............
اگر مایل باشید درخواست تبادل لینک داشتم...............
باتشکر
www.s-1375.blogfa.com
سینما کوچک

سلام آنیتا جون.مرسی.من لینکتون کردم.شمام منو با اسم قوی سفید لینک کنین.باتشکر

نرگس سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:28 ب.ظ http://www.narges-1370.blogfa.com

سلام قوی عزیز( اسمتو نیدونم)

آره ما تهرانیم و من عاشق ترلانم. اولین بار وقتی ۹سالش بود دیدمش و با هم دوست شدیم. مامان ترلان خیلی خانوم خوبیه
چطور مگه؟

راستی خودتو یکم بیشتر بهم معرفی کن

سلام نرگس جون.اسمم سما هست.منم عاشق ترلانم.آره از خوبیای مامان گلش شنیدم.هیچی همینطوری. من میرم دوم راهنمایی.و چند هفته ایه که وب زدم و خییییییییییلی خوشحالم که منو دوست خودت میدونی عزیز دلم

نفیسه سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ب.ظ http://Amoo-behtarin.blogfa.com

سلام گلم مرسی
همه شون
ترلان
پریا
آرمیتا
متین
سهند
ارسلان و.....اینا کودک و نوجوان بودن

سلام عزیزم.مرسی.ولی...بزرگترا چی؟خییییییییییلی ازت معذرت میخوام بخاطر این سوالای چرتم

تارا سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:38 ب.ظ http://www.ghooyesefid.blogsky.com

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی عالیییییییییییییییییییییییی بود

خواهش میکنم.ولی...چرا آدرس وب منو نوشتین؟

پگاه سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:45 ب.ظ http://www.doostema.blogfa.com

سلام آجی جوووووونم
ممنون که درستش کردی عزیزممممم
راستش من که هنوز شانسی ندیدم
انشاءالله که شانس بیاره
بای بای سما جونم

سلام آجیییییییییییییی.خواهش میکنم بازم معذرت که اشتباه نوشته بودم.منم همچنین.ولی فک کنم الکی باشه.چون اینو واسه بابای منم ایمیل کرئه بودن.دیروز برامون خوند.بابای گلممممممممممممم

ملیکا سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ب.ظ

سلام عزیزم زودتر از اون روزی که بهت گفتم میام تو وبت اومدم خیلی وبت باحاله و قشنگ دوست دارم فعلا بای گلم

ا اومدی؟من فک میکردم اصلا نمیای... مرسییییییییییییییییییییییی عزیزم.واقعا راس میگی؟تو که به من اس دادی گفتی...در هر حال منم خیییییییییلی دوست دارم.بااااااااااااای

stephen hawking سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ب.ظ

بنده بیش از اندازه به مطالب علمی علاقه دارم.... .

اما خوب متاسفانه این جا یافت نمی شه... .

فقط بویی از مطلب علمی بیاد...من فقط اونجا ... هستم.... .

خوراک بنده مطلب علمیه... هرچی باشه... مفید باشه...مفید خوبی باشه.... .!!!

شما بذارین ....بابا خسته نشدین..این همه انشا نوشتین.... والله.

ما میایم ....البته بهامید اینکه مطلب علمی ببینیم.. .

آهان پس حالا فهمیدم بیشتر کامنتای وب انیشتین سمپاد رو شما دادین.نکنه شمام سمپادین؟خب چرا اینو از اول نمیگفتین؟چه مطلب علمی؟درباره ی چی؟بعد از بیوگرافی شاهرخ استخری سعی میکنم علمی بذارم. آقای باسواد به اینا انشا نمیگن میگن مطلب آموزنده فک کردین مطلب آموزنده فقط فضا و انیشتین و اینجور چیزاس؟ بله شما سر بزنین.مطلب علمیم میذارم...

انیشتین سمپاد چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ق.ظ http://www.sage.blogsky.com

سلام
اولش میری تو بلاگ اسکای ( بخش مدیریت ) پایین اونجا که مطلب جدید میذاری یه قسمت داره به نام برای به نمایش دادن فایل ها و تصاویر خود این جا کلیک کنید
site picofile.com
اونجا میری دیگه همه چی فارسیه میفهمی چی کار کنی مشکلی داشتی از سارا بپرس
اونجا وقتی صفحه رو بهت داد میای تو ویرایش مطلب بالاش کنار شکلک یه علامت درخت هستش که اگه فشارش آدرس رو می نویسی شکل پایین مطلبت اضافه می شه
خب اگه رفتی تو سایت برات مشکلی پیش اومد خبر بده
اندازه ی تموم ستاره های آسمون ببخشد ، شرمنده ، روم سیاه که این قد خلاصه نوشتم !
دیگه باید برم اتاقم رو بسته بندی کنم آخه خرت و پرت زیاد دارم
دیگه ژنتیکی بهم بردیم
خب خوندنتو در نیار ! یعنی چی ؟؟
چقدر تایپ کردم
فعلا خدافظ

سلام گلم مرسی گفتی.عزیزم این حرفا چیه؟عوض اینکه من شرمنده باشم تو شرمنده ای؟یه دنیااااااااااااا تشکر.واقعا تو دنیا همچین دخترخاله ای پیدا نمیشه که من دارم.فقط یه انتقاد کوچولو:خیلی آدمو ضایع میکنی ولی خب...خیییییییییییییییلی دوست دارم.یادت باشه اتاق من همیشششششه ی همیشه مرتب هستش ژنتیکی به دخترخاله ی بزرگت رفتی یعنی چی خوندنتو درنیار؟ خدافظ

stephen hawking چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:07 ق.ظ

تبریک می گم...خانم پرفسور ...شما بنده تا این مدت نشناختین... .

مشکلی نیست...... بله خودم هستم... .

..................hawking

وقت کردین ...مطالب جدید بذارین.... خواهشا بیو گرافی .... اینا نباشه..... انشا نباشه.... بنده زیاد از انشا خوشم نمیاد...... الکی وب پر می کنه.
بله.
هیچی همین.....موفق باشید.

می ایم.

بله؟برای چی تبریک؟میشناختمتون.تو وب دخترخالم خیلی کامنت داشتین گفتم که تو پست بعدی میذارم.اونام انشا نیستن یه خطالب به دردبخورن برای بعضیا مرسی.فعلا...

نیکا چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:29 ق.ظ http://roya-soorati.blogfa.com

سلام دوباره.

اومدم بگم وبلاگت خیییییییییییییلی قشنگه من که خیلی خوشم اومد.

موزیک وبلاگت هم خیلی بهم آرامش میده.

سلام گلم.راس میگی؟مرسی عزیزم.نظر لطفته.راستش اول میخواستم موزیک علی لهراسبی رو بذارم ولی وقتی اینو شنیم منم مثل تو خوشم ت=اومد و انتخابش کردم. فعلا بااااااااای...

stephen hawking چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ب.ظ

نه .....هیچی دیگه...خوب ....ببخشید.... .

بنده زیاد وقت ندارم........ امیدوارم که مطالب علمی ...زودتر اماده بشن... .

موفق باشید...haw king

stephen hawking چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ب.ظ

نه .....هیچی دیگه...خوب ....ببخشید.... .

بنده زیاد وقت ندارم........ امیدوارم که مطالب علمی ...زودتر اماده بشن... .

اها مثلا دقت کنید...از موزیک وب شما تمجید شد... .

چون واقعا زیباست... .

اما بیوگرافی (انشا) اصلا به درد نمی خوره... و گرنه تا حالا مورد تعریف و تمجید قرار می گرفت

موفق باشید...haw king

نفیسه چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:22 ب.ظ http://Amoo-behtarin.blogfa.com

سلام آجی خودم آدرسشو گیر میارم بهت میدم

سلام آجی جونم.مرسیییییییییییییییییییییییی

الا چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:59 ب.ظ http://www.ala12.blogfa.com

سلام سما جونی
خوبی؟
داستانش خوشمل بود
دلارام دختر عممه آجی

سلام الا جووووووووووون.مرسی خوبم.تو چطولی؟میسیییییییییییییییی عزیزم.راستی ببخشیددا.من خیییییییییییییییلی کتجکاوم میدونم ویژگی بدیه ولی...سعی میکنم ترکش کنم.باااااای

... چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:36 ب.ظ

ملیکا پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:40 ب.ظ

سلام من اون حرفا رو به خاطر شرایتم زدم منو درک کن امیدوارم درکم کنی من با تو از طریق وبت رابطه دارم قبول سما جون؟

سلام عزیزم من درکت میکنم.من باید قبول کنم یا تو؟تو باید قبول کنی که زود زود سر بزنی؟ok عزیزم؟راستی وب سهند رفتی؟

ملیکا پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:19 ب.ظ

اره خوب بود ولی براش نظر نذاشتم چون خودش که جواب نمیده باشه زود زود میام گلم پیشاپیش عیدتم مبارک سما خانم

سلام عزیزم.راستی اینو بت بگم به احتمال زیاد امروز و فردا خودش جواب میده اینو مدیر وبلاگ گفته.اخه اساس کشی دارن واسه همون نمیتونه بیاد مییییییییییییییییییییییییییسی عزیزم عید توهم مبارک گلم

یاس جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ق.ظ

خیلی جالبه موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد