بیوگرافی پوریا پورسرخ

از اینکه بعد از نقش فرهاد در فرار بزرگ نقش اصلی چنین مجموعه ای را بازی کردی احساس غرور نمی کردی؟نه, چون به نظر من نقش های خرچنگ وفا و خاوری خیلی سخت تر و محوری تر از نقش ژوبین بودند و اگر آقایان اصلانی قائمیان و خانم ها توسلی و امینی بر اساس تخصص و قدرت بازی انتخاب شده بودند من فقط ظاهر و سنم به این نقش می خورد. در ضمن من نقش فرهاد را هم خیلی دوست داشتم

سوال: ولی الان همه توجهات به توست و همه جا از ژوبین حرف می زنند.پور سرخ: شاید ولی دلیل نمی شود که بقیه عالی نبودند دوستان دیگر همه حرفه ای بودند و شناخته شده و من ناشناس بودم.

سوال: چه احساس داری که هر جا می ری همه دورت جمع می شوند و اینقدر مورد توجه هستی؟پور سرخ: فقط خجالت می کشم و دنبال پاک کردن عرق هایم هستم

سوال: می دانی که این روزها زود می گذرد و هر چقدر بیشتر به جشم بیایی خلا بعدی سخت تر می شود؟پورسرخ: بله هم از این نظر و هم می دانم که هر چه بیشتر عکسم روی جلدها باشد کارم سخت تر می شود و حساسیت ها رویم بیشتر. من اخلاقا نمی توانم به کسی نه بگویم ولی چون از اول پیش بینی این شرایط را می کردم برای خودم شش هفت نشریه در ژانرهای مختلف را کنار گذاشتم و کاری به بقیه ندارم می دانید که خیلی ها از خودشان می نویسند و تیتر می زنند و کاری از دست بزرگتر از من هم بر نمی آید.

سوال: گفتی صحنه های عصبی سکانس های تیمارستان را کی گرفتید و چه حالی داشتی وقتی حذف شدند؟پورسرخ: در استودیو گرفتیم و بعد از سفر لبنان. من اول هیجان زده بودم و خواستم هر چه دور و برم هست دور کنند تا خودم را نزنم! بیشتر نمایشنامه رادیویی بود تا بازی سینمایی ! حس نقش را از لبنان داشتم و خلاصه خیلی زحمت کشیدم و اول که متوجه حذف شدم کلی ناراحت بودم ولی بعد در پخش دیدم حق با لطفی بود و آن صحنه ها باعث می شد تماشاگر نسبت به ژوبین حس منفی بگیرد.
سوال: هیچ وقت مقابل بقیه کم نیاوردی؟
پور سرخ: جواب لطف کارگردان دوستانه و صمیمی بود من بیشتر می ترسیدم که زحمت دیگران را به باد بدهم با اصلانی بازی نداشتم ولی در سوئیت با هم بودیم و خیلی کمکم می کرد مثلا بعد از سکانسی که ژوبین فهمید وفا به دروغ گفته ازدواج کرده و منتظرش بوده گفت: از امشب ژوبین خیلی بزرگ میشه و همین خیلی کمکم کرد. قائمیان و خانم توسلی و امینی هم که در کمک سنگ تمام گذاشتند.

سوال: از وضعیت جدیدت راضی هستی؟جواب: اساتیدی دارم که به م لطف دارند و مواظبم هستند دایره مشاورانم وسیع تر شده و خیلی مواظب رفتار و حرکاتم در رفت و آمد ها هستم. انتخاب بعدی برایم سخت و مهم شده و دیگر نمی توانم مثل سابق زندگی کنم و باید با مردم و مطبوعات بهتر رفتار کنم . در کل وضعیت سخت و محدودی است ولی شیرین هم هست راضی هستم شکر.

سوال: ویژگی های همسر مورد نظرت چیست؟
پورسرخ: صبور, مهربان , خانواده دار, با وفا, و فهمیده

سوال: مدرک تحصیلی ات چیست؟
پورسرخ: دانشجوی ترم دوم دکترای فیزیولوژی گیاهی. فعلا فوق لیسانس دارم.

زندگی خصوصی پوریا پورسرخ

محل تولد: جردن
سال تولد: نمی گویم
ماه تولد: تیر
قد: 182
وزن : متغییر بین 75تا80


نظرات 22 + ارسال نظر
ملاردی ها سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:02 ب.ظ http://www.malardiha.com

سلام

آیا تمایل داری در وبلاگت تصویر بذاری ؟
می دونی یک تصویر به جای هزار نوشته کاربرد دارد؟ برای اینکار باید روی گزینه تصویر کلیک کنی و
آدرس اینترنتی عکس را وارد کنی تا ظاهر شود . یک آپلود سنتر برای تصاویر شما درست کرده ایم که به راحتی می توانید تصاویر خود را در آن بذارید و کد مورد نظرتون رو دریافت کنید و در وبلاگ به کار ببرید
آدرسش اینه :

http://uploadimages.malardiha.com/index.php

از عکس های موجود تو سایت هم برای خودت می تونی استفاده کنی
اگر آپلود سنتر رو خوب ندیدی برو توی گزینه
view---encoding---utf-8
رو انتخاب کن

http://uploadimages.malardiha.com/index.php
ما هم قول می دهیم مکانی امن و دائمی برای عکس هات داشته باشیم

یه پیشنهاد ویژه دیگر :

اگر لینک وبلاگت رو هم می خوای به بزرگترین دایرکتوری لینک های سایت ملاردی ها دات کام هم اضافه کن تا رنکینگ وبلاگت بالا بره و رتبه بهتری در موتورهای جستجو داشته باشی.هزاران سایت در این دایرکتوری بزرگ ثبت شده اند.شما هم همین الان اینکار رو بکن

http://malardiha.com/plugins/links_page/links.php?submit

و در نهایت هدیه ما به شما :

برای اینکه در اینترنت فعالیت می کنی و با نوشته هات دنیای مجازی رو میسازی از طریق لینک زیر در سایت ملاردی ها ثبت نام کن و شارژ ایرانسل رو به صورت رایگان دریافت کن

www.malardiha.com/signup.php

و
سیستم کسب درامد ملاردی ها برای اولین بار در کشور
فقط مطلب ارسال کنید ، بازی کنید ، لذت ببرید و پول نقد بگیرید

نه بازاریابی است و نه فروش کالا ، فقط ارسال مطلب است و تفریح.همانکاری که در اینترنت هر روز انجام می دهی

تست کنید و نهایت لذت را همراه با کسب درآمد به دست آورید

جزئیات را از اینجا بخوانید :

http://www.malardiha.com/page.php?16


بی زحمت بذار این مطلب تو همین پست باشه تا دیگر بازدیدکننده ها هم ببینند و بتونن وبلاگ خوبی داشته باشن و لینکشون رو ثبت کنند تا زحمتشون هدر نره و مهمتر اینکه شارژ رایگان بگیرند و کشب درامد هم داشته باشند

خوش باشی و همیشه وبلاگ پر بازدیدکننده ای داشته باشی

موفق باشی

نفیسه سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:11 ب.ظ http://Amoo-behtarin.blogfa.com

آخه چرا پوریا پورسرخ؟
من دوسش ندارم
ولی بازیش بد نیست

سلام نفیسه جون.راستش منم علاقه ی خاصی به ایشون ندارم ولی مهسا خانم خواسته بودن.تو هر کی رو دوست داری بگو برات بذارم.منتظرم.بااااااااااای

بزرگترین تالار گفتمان ایرانیان سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:12 ب.ظ http://www.cniran.com

سلام دوست من
شما هم میتوانید به جمع دوستانه ی ما بپیوندید
بزرگترین تالار گفتمان ایرانیان
www.cniran.com
اگر تخصصی دارید لطفا" با ما همکاری کنید
http://www.cniran.com/article3.html
شما میتوانید وبلاگ خود را در لینکدونی سایت ما برای همیشه ثبت کنید
http://www.cniran.com/article5.html
منتظر شما هستیم [گل]

نقدنیوز سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:26 ب.ظ http://naghdnews.com

دعوت به حضور در انتفاضه سایبری
برای شرکت در این طرح به آدرس زیر مراجعه کنید
www.naghdnews.com

parnia سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:40 ب.ظ http://sarzamine-shoma.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی داری به سرزمین نوجوانان هم سر بزن فعلا بای
نظر نشه فراموشااااااااااااا
آپت هم خوشمل بود

سلام مرسی.آره حتما میام و مینظرم.مییییییییییییییسی.بااااااااااااااای

الا سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:56 ب.ظ http://www.ala12.blogfa.com

سلام خوبی سما جونم؟
مرسی عزیزدلم وب تو هم خیلی خوشملهههههه
سما جونی بازم بیا خوچحال میشم
بووووووووووووووس
راستی مرسی بابت مصاحبه باحال بود
ولی من پوریا پورسرخ نوموخواااااااااام
شاهرخ موخوااااااااام(استخری)
باشه؟!مرسی(پرروام؟)
بای

سلام آلا جون.خوبی عزیزم؟باشه حتما میام به شرطی که توام بیای. خواهش میکنم.همونطور که تو جواب نفیسه جون گفتم خودمم علاقه ی خاصی به پوریا پورسرخ ندارم ولی بخاطر مهسا جون گذاشتم.ایول.زدی توخال.چشم شاهرخم میذارم.نه بابا من خودم گفتم هرکی رو دوس دارین بگین تا براتون بذارم.بااااااااااااای

مهدیس سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ب.ظ http://www.mahdisakbarzadeh.blogfa.com

آره نفیسه جون راست می گه منم از پوریا پورسرخ اصلا خوشم نمی یاد اول که وارد شد خوش درخشید اما بعدش نتونست همان بازی های اولیه رو ارائه بده
ولی دستت درد نکنه عزیزم که به نظر دیگران احترام می ذاری
چون به هر حال نظر همه ی دوستان محترمه

باهات موافقم عزیزم.خواهش میکنم.

دلارام چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ق.ظ http://www.delaram27.blogfa.com

سلام گلم این چه حرفبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برای خودمم تا حالا پیش اومده راستی با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بهم خبر بده گلم

سلام.خوشحالم که از دستم ناراحت نشدی عزیزم.اگه دیر تائید کردم ببخشید.آخه ساعت ۳ خوابیدم و الان که برای سحری بیدار شدم اومدم.آره.چرا که نه؟

دلارام چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 ق.ظ http://www.delaram27.blogfa.com

سلام سما جونم
خوبی عزیز دلم
ممنون که بهم سر زدی
میگم تو با تبادل لینک موافقی

سلام.آره مگه میشه با داشتن دوستای خوبی مثل شما بد باشم؟خواهش میکنم.آره.موافقم.لینکیدمت عزیزم.بازم بیا

نجمه چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:49 ق.ظ http://www.soltaneghalbhanajme.blogfa.com

سلام سما جوووونم ممنون اومدی عزیزممممممم وب تو هم خیلی باحاله گلممممم
سما جووون عالی بود اتفاقا من پورسرخ رو خیلی دوست دارم ...
موفق باشی آجی جوووووووونم

سلام نجمه جونم.واقعا افتخار دادی که اومدی.مرسیییییییییییییییی.خوشحالم که از مصاحبه خوشت اومده.مرسی.بازم سربزن.

مهشید چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ http://www.setayesh1382.blogfa.com

سلام سما جونم خوبی عزیزدلم ؟مر30 که به وبلاگم سر زدی وای من عاشق پوریا پورسرخ هستم خداییش خیلی باحاله چه وبلاگ قشنگی داری عزیزم از امروز یکی از ابجی های من هستی گلم با تبادل لینک موافقی ؟
راستی عزیزم وبلاگت چه اسم قشنگی داره

سلام مهشید جونم.لطف کردی اومدی.خواهش میکنم.خوشحالم که از مصاحبه ای که گذاشتم خوشت اومده.مرسییییییییییییییی آجی جونم.آره چرا که نه؟من میلینکمت.مرسی.راستش مامانم انتخابش کرده.قرار بود بشه آسمان آبی که وقتی نوشتم گفت قبلا انتخاب شده به خاطر همین مامانم گفت بذار یا قوی سفید یا گوی سفید.منم گذاشتم قوی سفید بازم بیا آجی.باااااااااااااای

نگار چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:49 ب.ظ http://gooye-zarin.blogfa.com

سلام،عزیزم.مرسی سر زدی!
گفتم هر چه زود تر خودم رو برسونم تا منتظر نمونی!!
دیر کردم؟؟
منم با الا جون موافقم.حتما مال شاهرخ جووووووووووون
رو بگذار!!
Ok?

سلام خواهش میکنم.نه همین که اومدی کلییییییییییییییییییییییی خوشحالم کردی.آره حتما میذارم.من خودم یکی از طرفدارای شاهرخ استخری ام.

صبا چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:25 ب.ظ

سما جووووووووووون مال مهدی سلوکی رو هم بذار اونم بد نیست بای

باشه سعی میکنم.بااااااااااااای

صبا چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:10 ب.ظ

سما بازیگر را روحالا ول کن عکس خودت هم بذار توی گالریت.دلم برات تنگ شده ببینمت باشه عزیزم

سعی میکنم.ولی احتمالش کمه که بتونم.

صبا چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:30 ب.ظ

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخه صبا جونم توی وب کلییییییی آدم میان.خوب نیست که عکس مدیریتش توش باشه دیگه.نه؟ولی نترس خیلی ژشت نیستم

مهشید چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:43 ب.ظ http://setayesh1382.blogfa.com

سلام عزیزدلم عزیزم قبلا ما با هم قهر بودیم قهر بچه گونه اما حالا فرق میکنه اون دل منو شکست من خیلی دوستش داشتم دیدی که براش وبلاگ زدم اما اون هیچ وقت نفهمید جواب تموم محبت هامو با بدی داد خیلی دلمو شکست
عزیزم گلم خیلی دوستتت دارم مر30 که سر زدی دوست گلم سما جوووونم وای پسچه مامان خوش سلیقه ای داری بهش سلام منو برسون بازم بهم سر بن لینکت کردم گلم
ابجی جووووونم

سلام عزیزم.فهمیدم.ببخشید اگه من خیلی کنجکاوما؟!!اون چه نسبتی باهات داره؟البته اگه نخواستی نگو.چشم.حتما سلامتو بهش میرسونم گلم.باااااااااااااااااای

مهدیس چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:43 ب.ظ http://www.mahdisakbarzadeh.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی؟
امروز صبح خیلی دلم برات تنگ شده بود اما نبودم که بیام وبلاگ قشنگت
دوستتتتتتتتتتتتتتت داررررررررررررررررررررررم عزیززززززززززززم

سلام گلم.منم دلم برات تنگ شده بود ولی راستش منم نبودم.ولی بالاخره الان رسیدم.هورررررررررررررررا منم دوست دارررررررررررررررررررررررررررررم

انیشتین سمپاد چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ب.ظ http://www.sage.blogsky.com

سلام
سما جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

میگما چرا نظرات منو حذف می کنی ؟
بعدشم اینکه بنده آپ نموده ام اگر دل مهربانت خواست بیا
کل ادبیات رو از اول ابتدایی دوره کردم تا اینو نوشتم
فعلا خداحافظ نظرم رو حذف نکن دیگه !

سلام عزیز دلمممممممممممم.من کدوم نظر تورو حذف کردم؟آره حتما میام.اصلا همین الان اومدم.آفرین.خدافظ ولی حتما بگو کدوم نظرتو تایید نکردم

نسترن پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ق.ظ http://meslehichkas5251.blogfa.com

سلام سما جان
وب قشنگی داری
مرسی که اومدی وبم

مصاحبه ی رو هم خوندم.....

لینکت می کنم
پایدار باشی
علی علی

سلام نسترن جونم.مرسی.خواهش میکنم.منم میلینکمت عزیزم

زهرا پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:54 ب.ظ http://www.zard13.blogfa.com

سلام سما جون تو هم وبلاگ خوبی داری خوشحال میشم باز هم به من سر بزنی .

سلام عزیزم.مرسی.آره حتما میام.

احسان(stephen hawking) یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ

عرذ می خوام از اینکه وارد بحث دخترانتون شدم.... .

فقط این اوتار به منراهنمایی کنید..... بنده تشریف می برم.... .

خیلی برام جالبه... .

سلام.منظورتون اینه که چطوری آواتار رو فعال کنین؟اگه اینه بگین تا براتون نوضیح بدم.مرسی

احسان دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ق.ظ

بله...بله...خوشه.....اگه امکان داره...خیلی ممنون.

توی تنظیمات نظرات بخشی هست که نوشته آواتار.اگه بله رو بزنین فعال میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد